In asteptare

M-am intors sambata de la mare-am fost pentru prima data in Bulgaria, pe care am descoperit-o verde si vasta, luminoasa, dar cu sate la fel de pricajite ca ale noastre...

De pe terasa apartamentului noastru din Bulgaria,
fotografie facuta in ziua in care am ajuns

Eu nu sunt fan plaja, stau cu greu locului sub soarele nemilos. Nu stiu sa inot, asa ca nici sa intru in apa marii nu e distractiv pentru mine. Ce iubesc insa la vacante este lipsa grijilor, a programului, bucuria nestavilita a copiilor, micile abuzuri alimentare (inghetata zilnic), rebeliunea parului meu care intelege foarte bine ce inseamna vacanta si se onduleaza tot, devenind salbatic si elastico-matasos, descoperirea unor locuri noi, numai bune de explorat la pas ….In aceasta vacanta am vizitat Nesebar si am revenit la hotelul nostru pe apa cu un mic vapor care despica cu avant apele turcoaz. Mi-a placut foarte mult.

Fotografie facuta de pe terasa unui restaurant in Nesebar, Bulgaria

Am incercat alaturi de Vladi, baietelul meu curajos, fish spa pedicure. A fost ingrozitor sa simt pestisorii misunand pe picioarele mele! Am tipat de groaza si am facut deliciul familiei care m-a filmat si fotografiat indoindu-se de ras. Ma bucur ca s-au distrat, eu una nu mai repet experienta!

In rest, inca astept sa imi iasa din urechi muzica data la maxim si plescaitul valurilor, inca astept sa imi treaca raceala care m-a luat pe nepregatite imediat ce am ajuns acasa (cred ca asta e modul meu de a cere inca o vacanta, de data asta una doar pentru mine, mai solitara si mai austera).

Astept telefoanele baietelului meu cercetas, care a plecat ieri in camp tocmai in jud. Hunedoara.

Vladimir, 9 ani

Astept cateva carti noi (am savurat in vacanta Gradina de sticla, Trezirea leilor si Asteptandu-l pe Bojangles):

4. Florence Scovell Shinn, Calea magica a intuitiei
5.Wabi-sabi, Francesc Miralles, un scriitor spaniol care imi place, pentru ca scrie limpede si dozat bine.
6. Insusiri modificate, Daniel Goleman,

si cartea Simplu 2  semnata Cristela Georgescu-o femeie care ma inspira constant.

Astept o saltea noua de yoga:

si o rochie pe care deja o iubesc si pe care am pus-o in cos de o mie de ori pana sa o chem cu adevarat la mine…:

Astept vara, cea adevarata, asa cum o stiam…..

Miru, azi dimineata, luand baltile la rand cu bucurie
pe drum spre gradinita

Astept inspiratia si curajul, sa scot din mine o carte care ma cam chinuie si pe care o scriu cu usurinta in minte, o poveste care ma face sa ma simt grea, ca si cand as fi insarcinata in trimestrul trei. Astept sa ma simt limpede si curajoasa, sa pot alunga indoiala…
Aici inca un fragment din carte.
Avea dreptate mama, gandesc prea mult si ma invart in jurul cozii, cautand perfectiunea, armonia, frumusetea cu orice pret.

Astept sa imi treaca de tot ameteala asta data de raceala ca sa planific urmatoarea tura pe munte.

Pe creasta in muntii Baiului-ploua, tuna si fulgera, dar cata pace mi-a adus acel popas!

Astept raspunsuri de la oameni frumosi si buni pe care vreau sa vi-i prezint prin intermediul unor interviuri.

Astept sa imi reiau munca-orele matinale de comunicare in limba germana, intalnirile cu clientii cu care fac life coaching, cursurile de comunicare si intalnirile de incarcat bateriile la cafea cu prietenii mei. Pe 1 august imi reiau activitatea, pana atunci citesc cuminte acasa.

Poza este facuta la ultimul Dreamboard
tinut anul trecut la Apiestetic

Astept octombrie, sa incep un curs de dans contemporan la care m-am inscris azi. Smaranda mi-a recomandat o profesoara minunata, de-abia astept sa o cunosc.

Astept limpezimea sa va raspund la mail-uri, a plouat cu intrebari, dar si marturisi de la voi, cei care ma cititi aici. Va multumesc pentru toate cele pe care mi le daruiti!
Imi creste inima cand aud/citesc: daca ai sti cat te pomenesc! sau cand ceea ce spun/arat face sens si deschide usi noi pentru voi…E un privilegiu si o bucurie sa pot servi in felul acesta.