Phoenix. Sau ce am mai descoperit




Loredana, cea care semnează articolele de pe voxamoris.ro, a alcătuit o listă cu filme erotice de calitate. Filme care, spune ea (o cred, am vazut cateva dintre ele, ca Bliss și Amantul) "ating diverse subiecte tabu cum ar fi: sexualitate sacră, relații multiple, iubirea dintre femei, exemple de cum poate afecta o relație energia erotică necontrolată, etc. "



  • Știați că migrenele pot fi cauzate de energia sexuală blocată, nefolosită? De îndată ce este deblocată prin practici feminine, creativitatea crește, ne exprimăm cu vitalitate, cu bucurie. Durerea de cap dispare. Am scris aici despre practica cu oul de jad. De citit și aici
 Senzualitatea este o forță a corpului meu. (Anais Nin)

  • Am avut o energie mult fluctuantă în ultima vreme. Din fericire, am învățat să iau lucrurile așa cum vin. Știu că după zile în care pare că nu am nimic de făcut, urmează perioade pline. Dacă aștept plata unei facturi ori un răspuns, nu mai mă agit-am remarcat că ele vin în cel mai bun moment. Nu când vreau eu, ci când trebuie și e bine așa, chiar dacă uneori mi-e greu să admit. Am învățat să acționez ca și când. Acest fake it till you make it este magie. 
Femeilor, puneţi-vă o mască, masca de feminitate primordială, de Femeie la modul absolut, trăiţi-i senzualitatea pe scoarţă de jurnal, pe cord de amor, pe trup fierbinte, vă veţi descoperi voi înşivă, fantasmele voastre, dragostea care musteşte în voi pentru viaţă, faţă de voi înşivă, vă veţi lăsa purtate de eul vostru eliberat undeva spre ţara interzisă descoperind că adevărata voastră vocaţie este aceea de a vă cunoaşte. "Cognosce te ipsum" va deveni un fel de cheie care deschide porţile templului spre orgasmul interior (intelectual, sexual şi sufletesc). Anais Nin, în Jurnal

  • Zilele trecute mi s-a transmis pe toate canalele posibile următorul mesaj, î toate formele: nu ești importantă pentru mine, nu acum, am alte urgențe și priorități, se va ocupa altcineva de tine, eu am alte cliente etc. Nu sunt obisnuită cu așa ceva! :)) Dacă la prima recepție a mesajului, ego-ul meu se cam tăvălea rănit, de la al doilea și al treilea încolo (prea venea de pretutindeni) am înțeles lecția. Am acceptat-o, am plecat capul și am cerut iertare pentru aroganță. Am acceptat totul cu zâmbet-la coafor: sigur, este ok să se ocupe colega ta de mine (say what?! aș fi fost furioasă altă dată, cum adică tu nu poți? programează-mă când poți!), ai alte urgențe, nu sunt deloc prioritatea ta acum-e ok, înțeleg, mult spor acolo și aștept un semn când te eliberezi. Și tot așa. Nu este ușor pentru o ființă cu planete importante în leu ca mine :-)) Dar știu că nu există nimeni și nimic în afară de El, așa că mă dau un pas în spate și întreb: ce vrei tu de la mine? Ce încerci să mă înveți? Și lecția se lasă revelată. Dacă o prind repede, darurile curg. Situațiile se schimbă câteodată în chiar timpul derulării lor...

  • Azi m-am întrebat și eu precum Anais Nin, pe care o recitesc uneori cu curiozitate, pentru a mă reconecta cu o parte din mine puternică și senzuală: cum să mă accept limitată şi terminată când ghicesc în mine o mie de posibilităţi? Gândul acesta mi-a schimbat imediat întreaga atitudine, ținuta, mersul. Am fost recunoscătoare durerii de cap care m-a torturat de ieri seară până azi după amiază- m-a readus la mine, m-a obligat să mă reconectez cu corpul meu și mi-a reamintit câte practici feminine știu, dar pe care uit să le folosesc prinsă în iureșul zilelor

  •  Dușuri interioare- azi am folosit cu succes deplin o tehnică inclusă în trusa de ajutor :-)

  • Am ascultat-o azi mult pe Grace Jones, minunandu-mă de androginia ei, de muzica ei, de fluiditatea mișcărilor ei. O să caut mai multe informații despre ea, azi m-a fascinat. 



   



  • Prietenele mele îmi spun Phoenix, pentru că mereu mă ridic și îmi repar vitalitatea după orice cădere. Uneori chiar stau cuminte și aștept să ajung la capătul capătului ca să pot reîncepe munca de reconstrucție, de rafinare, de revenire. Azi am fost Phoenix- m-am ridicat deasupra unei migrene cumplite (greata, fotofobie) apelând la practici feminine, muzică, cărți, filme, respirație conștientă și lucrul la propriul dreamboard.

  • Apropo de Dreamboard-te invit și pe tine în decembrie în atelierul de vise și intenții! Citește aici detaliile și rezervă-ti locul din timp, ca și eu să am timp să pot face toate pregătirile. Logistica din spatele unui open nu este chiar floare la ureche
Anunț locația în privat. 
Eu povestind ceva la un Dreamboard 

Comentarii