O piesa de teatru, un film, o carte si un loc


N-as sti de unde sa incep sa povestesc tot ce fac in ultima vreme. Va spun doar ca anul acesta a fost un an dedicat experientelor, carora le-am spus Da din toata inima. Si au inceput sa curga….

Joia trecuta am fost la concertul sustinuta de Beth Hart la Open Air Festival (experienta nr 8 din lista mea de la inceputul anului), iar vineri am fost sa vad Faust la Sibiu. 

Faust este un asalt senzorial, este violent, socant, altfel decat orice ai vazut pana acum, iar Ofelia Popii este ….topita, dizolvata in rolul lui Mefisto, iar modul in care am ajuns sa vad piesa, cu bilet cumparat la intrarea in teatru (totul este rezervat cu mult inainte, sold out) a fost magic-credinta in actiune, pur si simplu, a facut totul posibil! Eu am facut tot ce a tinut de mine: am plecat din Bucuresti spunand tuturor: ma duc la Beth Hart si la Faust. Am calatorit la Sibiu din Rm Valcea cu blablacar (experiente de nota 10, apropo). Am fost in fata salii de teatru cu cateva minute inainte de inceperea spectacolului. Nu m-am indoit o clipa. Si biletul meu era acolo….il vindea o doamna, langa care am si stat ulterior, pe randul trei de la scena…..
Daca va intrebati, asa fac mereu-fac tot ce tine de mine, tot. Si apoi las magia sa completeze :-))

Sambata am ajuns la Castelul de lut de pe Valea Zanelor si apoi intr-un loc pe care vreau sa vi-l recomand din toata inima: Oranjerie, restaurantul de pe domeniul palatului Bruckental in Avrig. Verde cat vezi cu ochii, un parau, un muzeu cu obiecte sasesti, o ferma in spate, terasa amenajata afara, personal ospitalier si zambitor, mancare delicioasa. 

Am cateva poze pe instagram, care insa nu redau vibe-ul locului …acesta trebuie simtit. 


Filmul pe care vi-l recomand este acesta, Visand in alta limba. Il gasiti pe hbogo.ro.




Cartea apartine unei autoare israelite, nascuta in 1982 in Tel Aviv si se numeste O noapte, Marcovici. Este o poveste minunat scrisa, numai buna de luat in vacanta. Asta vara am citit pe plaja o alta carte scrisa tot de Ayelet, Trezirea leilor. Si aceea mi-a placut mult, dar O noapte, Marcovici mi se pare mult mai rafinat scrisa si mai complexa. Minunata! 



Voi ce mai faceti? Ce mai cititi, la ce va mai ganditi, pe unde mai umblati?
Eu mai am trei zile de curs saptamana viitoare-de marti pana joi si apoi sunt oficial in vacanta toata luna august. De-abia astept! 

Comentarii