Veghez și lucrez în singurul loc care contează-în interiorul meu

 "Oriunde vei merge azi, poartă in înima ta o intenție de pace, iubire și armonie" (Rumi)


„Noile modele de conștiință descriu intenția ca pe o entitate capabilă să depășească granițe fizice de orice fel. Intenția pare să fie ceva asemănător cu un diapazon, care face diapazoanele altor lucruri din univers să rezoneze pe aceeași frecvență.”


Intenția pare să fie ceva asemănător cu un diapazon, care face diapazoanele altor lucruri din univers să rezoneze pe aceeași frecvență.” (din cartea Experimentul intenție, de Lynne McTaggart). 





Lucrez asiduu, cu pasiune și plăcere în interiorul meu. Îmi supraveghez dialogul intern, observ barierele și cum se simt în corp, chestionez, înlocuiesc, contemplu. Am constatat că mă descurc mai bine când merg pe jos, așa că ies în fiecare zi. 
Un pic mai devreme m-am întors de la o plimbare - cam 10 km parcurși pe jos, un tur de cartier, timp în care atenția mea fost în interior (recunoscătoare hainelor excelente care m-au protejat de frig și vânt, permițându-mi să lucrez în interior). Este atâta liberta
te! De îndată ce surprind un gând sabotor, îl înlocuiesc, îl repet și  savurez cum se simte în corp. Eliberare. Mă gândesc cu recunostinta la rolurile pe care alte suflete au fost nevoite sa le joace în povestea mea, ca eu sa cresc, sa învăt, să mă îndrept spre lumină. 


Totul este aici - libertatea, abundenta, iubirea după care tânjim. Totul. Știu, pentru că uneori vălul cade de pe ochii mei, am flash-uri luminoase de sens și înțelegere.
E nevoie să ne curățăm filtrele, să ne deschidem ochii, să renunțăm la povestile dramatice pe care ni le spunem, să ne rafinăm simțurile, să ne rugăm și să emanăm iubire….




 Să mergem în direcția corectă, să ne creștem lumina interioară, să sporim iubirea-să iubim tot ceea ce ne este dat-să privim cum ceilalti își joaca rolul cu seriozitate, să vedem oportunitatea în provocări și răni, să sărutăm nuiaua…să înțelegem cum noi suntem în spatele a tot ceea ce experimentăm….
Marea demascare…Face un astfel de exercitiu Petronela Rotar în romanul său Orbi și regretata Connie Larkin în cartea sa You asshole, you caused it!

Mi-am promis zilele acestea să fiu și mai atentă la intențiile pe care lansez în univers. 

Mă întreb și aștept răspunsul-cu ce INTENȚIE fac acest lucru? 
Ce doresc să obțin? Este acolo în spate frică sau iubire? Lipsă sau preaplin? 
Din ce loc aleg ? Mă ajută să cresc în vreun fel sau doar bat pasul pe loc, din teamă? Mă înalță, este aliniat unui scop mai înalt ?





Citește și aici



Comentarii