Prospețime - cuvântul anului 2023

Mi-am ales cuvântul care va amprenta anul 2023. 

Prospețime. Calitatea de a fi într-o stare nouă, naturală-așa sună definiția cuvântului. 


Alb. Nou. Curat. Viu. 

Prospețime. 

A lăsa trecutul să fie trecut, dus. A nu mai căra bagaje. A fi ușoară, senină, curioasă, deschisă, iubitoare, recunoscătoare pentru roua clipelor. De dimineața până seară. A uita regretele, greșelile, durerile, dar nu și lecțiile prețioase. 

A trăi în iubire. A acționa cu iubire, des. Mereu. Pentru că iubirea este energie proaspătă, inepuizabilă, fără început și sfârșit. 

A râde. Râsul este mereu spontan și proaspăt. 

A privi cu ochi noi. A privi în interiorul meu și a corecta cu sârg, pentru ca realitatea să se reconfigureze și ea, oferind tablou încântător, proaspăt. 

A mânca alimente cu energie vie, proaspete. 

Un start fresh. A îndrăzni și a bate la uși cu prospețimea celui care nu a fost încă rănit de eșecuri ori respingeri. 

A emana energie proaspătă, revoluționară, trezitoare de inimi. 

Ochi treziți, care văd cu prospețime. 

Inima care bate ritmic, vie, în timp ce mă locuiesc pe deplin. Eu în trupul meu curat, cu piele îngrijită, fină, ca de nou născut. 

Gânduri sabotoare pe care le suprind în lumina proaspătă a adevărului. 

Mișcări noi. 

Prospețime, imprimă cu curățenia, deschiderea, energia ta fiecare moment al anului 2023. Adu cu tine încântare fără margini, evoluție, bucurie, inspirație divină, frumusețe, abundență, noutate, teritorii noi de explorat, afară și înăuntru. 

Prospețime. Las tot ceea ce este vechi să plece. Tot ceea ce m-a servit până acum, dar nu mai îmi este de folos, las să plece cu recunoștință. 

Fac loc pentru mai multă prospețime, mai multă frumusețe, mai multă viață, mai multă strălucire. 


Îți va face plăcere, probabil, să citești și:

https://andreeadragomir.blogspot.com/2022/01/tu-ce-ritualuri-ai.html

dar și despre cuvântul câtorva ani buni, relaxați:

https://andreeadragomir.blogspot.com/2020/12/let-it-go-let-it-flow-let-god.html


Exercițiile din Picuri de lumină și din Dușuri interioare aduc cu ele prospețime interioară, suflu nou, hrană aromată și caldă pentru suflet. 

Cere-le aici și aici. 

Comentarii