2019


Ce an de neuitat! 

In ianuarie, am primit lovitură după lovitură. A murit Delia, apoi la câteva zile după, zburam la Timișoara să îmi iau rămas bun de la prietenul meu de o viață. Eu înca vorbesc la prezent despre el, încă am numărul lui în telefon și ultimele mesaje…Într-unul își ia rămas bun și eu am refuzat să accept…
Am început deci anul înghețată de frig pe dinăuntru. Fiecare fibră înmuiată în durere sâcâitoare. 

Cea mai bună terapie, am învățat cândva de la efervescenta și inspiraționala Nora Iuga, este să te ții ocupat. Și așa am făcut. Am avut un proiect cu o bancă, un program intensiv de trei luni care m-a ținut ocupată complet până a venit primăvara și mi-a încălzit ființa.  

a fost anul în care am plecat în vacanță în Israel câteva zile, eram aproape de burnout. 

anul în care am simțit dragostea prietenilor din Israel-am avut parte de cine și întâlniri superbe, cu oameni minunați.

aprilie în care m-am reparat și recuperat.

anul în care am suferit prima mea arsură solară 

a fost anul în care am plâns mult. Am râs mult. 
a fost anul în care am muncit mult
a fost anul în care, in fiecare săptămână, au fost oameni înscriși în programul online Trupul meu, puterea mea

a fost anul în care au venit spre mine clienți, care au dorit să îți îmbunătățească comunicarea lucrând individual cu mine. Nu mai vor cursuri, vor să lucreze punctual pe problemele cu care se confruntă. Foarte multă satisfacție și bucurie mi-au oferit sesiunile de lucru individuale. Și în anii trecuți au existat solicitări, dar le respingeam mereu. Anul acesta, surprinsă de numărul crescut de cereri, am acceptat și sunt foarte încântată de cum merg lucrurile. 

anul în care am ținut un curs într-un container pe un șantier Skanska. Super experiență!

anul în care am descoperit Măgura. În august și în octombrie am stat acolo și tare bine a fost…
anul în care am urcat cu amândoi copiii de doua ori la cabana Curmătura.
anul în care am avut o lună concediu-august. Am fost la Păltiniș imediat după o vacanță la Măgura. 

anul în care am publicat prima mea carte de povestiri scurte pentru adulți pe amazon, în ediție kindle. Vă mulțumesc mult că o cumpărați și o citiți! 

anul în care fetița mea a început școala. Ca și Vladi, si ea merge la finlandeză. Sunt fericiți amândoi acolo. 

anul în care au căzut primii ei dinți de lapte….

anul în care am renunțat la blond…încă mă lupt cu dorința de a reveni la culoarea deschisă și dorința de a îl lăsa să crească natural. Vreau să fiu prezentă când îmi albește părul…..deși cred că mai am ceva până acolo. 

anul în care am început să mănânc carne

anul în care am avut flash-uri cu întâmplări din copilărie, aparent banale, al căror impact l-am putut descifra limpede abia acum….

a fost anul în care am auzit des că fascinez sau că sunt fascinantă. Încă mă minunez. Mulțumesc!

anul în care am sunat-o pe fix pe Nora Iuga și am vorbit în germană. Ce frumos vorbești tu germana! Săraca de tine, dar cu cine vorbești tu aici nemțește, ai cu cine? Ca un făcut, am cu cine….cunosc mulți vorbitori de germană, mai buni ca mine. 

a fost anul în care am primit multe cadouri. Multe cuvinte de apreciere. Am cunoscut oameni foarte frumoși.

a fost anul în care am avut suficientă demnitate și mândrie să reziliez contractul cu o editură. Și avocații mei au fost șocați de lăcomie și bădărănie, eu dezgustată. Mă bucur că am avut putere să pun punct unui abuz și unei serii de minciuni.

anul în care am făcut papanicolau și analize de sânge. Le cam sărisem în anii trecuți….

anul în care am fost la concert Beth Hart, la un festival in aer liber
anul în care am văzut Faust la teatrul din Sibiu, grație magiei care operează uneori în viața mea
anul în care am mers prima dată cu blablacar. Super experiență. Am mereu baftă de oameni buni și interesanți.

anul în care am ținut o dietă antiinflamatorie împreună cu un grup de femei simpatice. A fost printre cele mai bune lucruri făcute pentru mine anul acesta. 

am descoperit pilates reformer. Eficient și minunat, nu am crezut că e posibil să îmi placă atât de mult și să îmi facă atât de bine.

anul în care m-am trezit aproape zilnic la 5.30

anul în care am citit mai puțin ca în alți ani, dar bun tare tot ce mi-a picat în mâini.



anul în care m-am simțit iubită. Dorită. Apreciată. Răsfățată. Highlight-ul acestui an. 

anul în care am pus bazele unei schimbări majore în viața mea. A început acum schimbarea în mine...


Dacă închid ochii, văd un carusel de chipuri, coroane de flori, zâmbete, revederi, cursanți, prieteni, clienți, copiii mei, plajele din Bat Yam, Israel, valurile înspumate, curmalele din Ierusalim, verdele brazilor și pajistilor din Măgura și Păltiniș, cărți, lumânări parfumate pe noptieră, nopți scurte, cercei, dragoste, lacrimi, vise vii…

2019, mulțumesc pentru tot. Te las să pleci cu recunoștință. M-am simțit vie, pentru că totul a fost intens. Nu am stat deloc. 

Azi, între două sesiuni cu doi clienți, am împachetat cu copiii cadouri pentru prieteni și am simțit în sfârșit aer de vacanță. Mâine vor fi în București Anda (Sibiu) și Orly (Israel)- ce bucurie, ce hrană a sufletului! Nerăbdătoare să le revăd, să îmi încep vacanța oficial înconjurată de prieteni. 



Comentarii